Wednesday, October 13, 2010

Makanan Yang Paling Mengenyangkan adalah FYP

tiba2...(haha boleh start dengan tiba2 lak)......kerana ada band yang berkonsert di dalam perut dan semut2 seakan menari2 kegembiraan..oh Cukup!dalam ayat pendeknya saya lapar...tapi bila tengok PTA...DYSLEXIA...terus kenyang perut saya sbb xsampai hati nak keluar dr rumah berkali2 membuang masa untuk makan yang bila2 pun leh gi mkn tu....

hari2 rutin saya bergolek di hadapan laptop membaca dan mentafsir jurnal serta buku online yg saya dapat...oh sekarang zaman teknologi..semuanya electronik...terima kasih la internet, cais dan springerLink..tanpa kalian,siapalah aku untuk mendapat maklumat PTA ni....terima kasih jugak sbb mengenyangkan aku....sedapnya kalau dapat keluar mkn ikan 3 rasa....OOOOOOOOOOPPPSSSS!!!!STOP!angan2 kau tu xkemana lah....ikan kata pergi...PTA kata MARI...

serabutnya kehidupan sekarang....bukan masanya untuk mendapat tekanan dan kekecewaan walau sekecil zarahh...shooohhh!!jangan kacau....ala2 meroyan jugak ni....wua!!tolonglah cepat habis semua ni.tapi nak habis dengan baik....plz3....



No comments: