Wednesday, January 20, 2010

Kami Berdinner Lagi!





Rajah Court, Kuching
16 January 2010
Glitters and Glamorous

kerana dinner ni la duit aku melayang2...terbang xpulang2...hahaha...org yg byk bebel adalah yaya sbb dia yg tepaksa follow aku cr baju....mau sepuluh kali kut merayau2....xjugak jumpa yg berkenan di hati...sampai la kat hock lee, terpedaya ngan kata2 nyonya...rembat satu!pastu bkn pakai pun..pakai g tgk movie..alih2 kena tegur baju yg nipis..hohoho.....then...xde seluar yg sesuai...so..aku decide utk mencari dan terus mencari...BAJU LAIN OK! aku bukan shopaholic tapi lebih kurgla kut...jumpa kat kenyalang park...tempat di mana kami2 sahaja yg bertudung ketika itu...hahahah...sgt cantik...tp xsesuai if aku pakai leggeng kerana aku kan 'tinggi'...boleh pulak aku ckp xnk g dinner sbb masalah peribadi...masalahnye hanyalah legging...mengong jugak!at last...aku tanpa gagalnya selongkar beg n keluarkan dress aku...gi tabuan cari manik n labuci...3 hari sebelum dinner beb aku jahit benda tu..berani mati punya idea!nasib siap...hahahaha


Seperti biasa, aku kena perform tapi kali ni sgt2 last minute nye preparation....patutnya aku g rehearsel kul 3 tapi dgn adanya mamat mirol yg lembab tu...kul 5 br sampai sana..nasib mirol make up voke2...ptg tu jgkla br decide lagu...lagu pilihan kali ni..lagenda n percayalah...dibantu melissa keong..kalau x...mungkin susah aku nak handle..thx melissa!


makanan ok...aku juz mkn yg panggang2...malas nak amik kat blakang yg ade nasi, spagetti dll...sbb bufet...tp xpe..kenyang jugak...boleh tahanla makanan...rasa happy sbb kali ni kitorg enjoy sgt2...






1 comment:

Unknown said...

ala2 anugerah juara lagu..ahakk..