Friday, March 5, 2010

I don't have anything to be proud of

Tadi tengah2 aku berdiskusi dgn kawan2 aku utk subjek ergo...Mak kol...mesti nak tanya pasal aku merajuk ngan abah.Ni semua pasal Lawatan Industri.Terus terang aku ckp, I'm not enjoying the visit okay.Terlalu banyak konflik.Buat kami stress.Buat aku bertelagah ngan mak abah.Campur dgn benda2 lain yg jadi...sehinggalah abah ckp...xpernah anak2 dia buat sesuatu yg membanggakan dia...Ye..adik xpandai..adik malas..adik degil..adik xmatang..adik manja..adik slalu susahkan mak abah..adik kuat main2..adik kuat merajuk n menangis...semualah adik..Bukan adik xbelajar..bukan adik sentiasa enjoy..bukan adik sentiasa main2..siapa yg nak gagal?siapa yg taknak berjaya?tapi belum ada rezeki..Sedih betul bila abah ckp mcm tu....sedih...sampai skarang pun melalak2 lagi...adik bukan xnak rajin...dah cuba nak rajin..tp malas gak..bukan xnak jimat..tp terbazir jugak...bukan nak degil..tapi terdegil jugak....

Cukup ngarut pasal tu...ye..sematkan dalam hati..tak ada apa2 dlm diri sy untuk dibanggakan...menghabiskan beras je...

EMOSI......

No comments: