Thursday, July 22, 2010

FYP............................Lelaki

Tajuk...Tlglah muncul..Dahla supervisor jap nak tukar sane..jap nak tukar sini...Xpe...kena gak cari TAJUK FYP.....This is the time to be independent..Lapar2..(xde kaitan tp perut bunyi2)..Malam ni meeting lak...Makin kerap aku mengadu kat kau kan blog kesayanganku...Aku sedihla...Aku xsuka org tipu aku...Tadi kawan aku cerita something....Cerita pasal benda yg buat aku jadi sakit hati...Walaupun xde kaitan ngan aku..aku turut rasa apa yg dia rasa.....Nama xboleh aku dedahkan di sini sbb aku dah janji ngan dia..Tapi cerita dia lebih kurang mcm ni...Bf dia suka sangat nak berkenalan ngan perempuan lain...Mtk no tepon segala...Siap call lagi..ape motif?Oh dia ckp nak kwn je...Kawan aku tu punya lah setia..xteringin langsung nak mintak2 or bg num phone kat laki lain...Dia ckp kat aku...Bf dia tu ckp syg gila kat dia...OK kalau sayang, nak buat apa sebok2 kacau pompuan lain?Dia anggap yang bf dia tak cukup sayang kat dia la...kalau sayang...buatpe nak pandang pompuan lain?Siap nak kol2 pompuan tu...Xbersyukur ke dengan apa yg ada?Aku pun xtau nak komen ape...aku sekadar mampu mendengar luahan hati dia je...Tapi 4 me...TOLONGLAH HARGAI skit GF kau tu..kawan aku kot!Bila ada depan mata, buat mcm2....Kalau GF kau tu xde...kau pikir sendiri la...pompuan2 yang kau sebok2 kacau tu boleh ke jadi sebaik GF kau?Aku yg emosi....Xkira la laki ke pempuan...fikir2lah...Untuk aku sendiri...instinct aku agak kuat...Jgnlah tipu aku..kantoi jugak..hahaha....

To my dearest friend (you know who you are..)..Aku sentiasa ada ngan ko ok...

No comments: