Wednesday, July 21, 2010

Saya Stress!!


Tahu x kenapa saya letak gambar ni? Awan tu seolah2 menangisi seluruh alam...(Ha, betapa tensennya sy sampai memerlukan gambar yg mempamerkan kesedihan yg cukup parah). Fikiran sy bercelaru.Sy xtau mana satu nak buat.Otak mcm dah jammed. I need to refresh my mind. I need someone right now..Saya mungkin kelihatan ok2 sahaja ye. Tapi hakikatnya tidak. Macam2 yang saya fikir. Saya rasa nak larikan diri dari semua. Biar saya sorang2 je. Nanti saya ok saya baliklah. Boleh x..Zahirku tidak cukup untuk melambangkan apa yang ku pendam dalam hati. Makin lama makin parah. Ye, saya sensitif.Terima kasih. Tapi ini mmg sifat saya dari saya kecik tau. Arwah atuk pun cakap..(Rindunya ngan arwah atuk..oh jgn menangis..xbaik...semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah..AMIN). Abah pun cakap...dari kecik bukak mata nampak dunia..kuat betul melalak sampai ke besar..Tapi saya dah pandai nangis dalam hati sekarang..Tapi hati saya pulak sakit..Oh saya merepek merepek dan merepek. Saya tengah buat assignment sebenarnya..Tiba2 teremosi. Saya rasa ramai org berubah ngan saya. Saya rasa semua makin jauh..semua xmacam dulu...Saya xboleh terima..OK done..sambung buat assignment...huhuhuhu....(tiada idea puncanya,pandailah mereka2,tetapi semuanya mungkin benar belaka,yang tahu aku sahaja.......................)






No comments: